יום ראשון, 9 במרץ 2014

שלגיה-זונה (או החוקים בפורים)


חברים, כתבת פורים המלאה מופיעה באתר "אופנה"- בלינק הבא-
 http://www.ofna.co.il/newsofna-in.asp?id=111
      אבל שגם הבלוג שלי יהיה יפה ומכובד, להלן הצצה:


תפתחו את המילון ב"ילדת כאפות",
ומבטיחה לכם שתמצאו את התמונה הזו.




כשהייתי קטנה, אמא שלי אסרה עליי להתחפש למלכת אסתר, לחיילת או לכלה. היא טענה שלא מתחפשים למשהו שאני אהיה בעתיד. נראה לי שהיא מתחילה להתחרט על האחרון...
אבל כן, כך מצאתי את עצמי מקורית מתמיד בדמות של טבח, תולעת ספרים ואפילו טלפון... ( לא ברור, איך הילדים לא הכו אותי?)
את התחפושות אימא שלי הייתה מכינה בעצמה, ועד היום אני משתמשת בתחפושת האהובה עליי מכולן- שלגיה. (שוקינג, איי נואו). 
אימא שלי הכינה לי 7 גמדים (קצת מכוערים, אבל ) מלאי אישיות, והדביקה לי אותם על חצאית גדולה עם חישוק. 
שחזרתי את התחפושת הזו מאז, 7 פעמים לפחות. והיא אפילו שודרגה לצבעים הנכונים.
אבל היא שמרה על התמימות של הדמות של דיסני, היא שמרה על סיפור. ולא הפכה את שלגיה לשלגיה-זונה, ואת כיפה אדומה- לא הפכנו לכיפה-זונה, וכן הלאה.




שתי שלגיות מימין גרסת גיל 8, ומשמאל גיל 28

 




אבל לא הגעתי כדי לדבר על זיכרונות ילדות, הגעתי כדי לדבר על התחביב הנפוץ בפורים- להתחפש לזונה.

להלן, The Slut Rule, מהסרט המיתולוגי Mean Girls  (שבקיץ ייצא ההמשך! אומיייגוד!)


The Slut Rule



אז בכתבה באתר 
אופנה (פשוט תלחצו על המילה), תמצאו את כלל הכללים- לאיך לתת לפרחה הפנימית שבך לצאת, מבלי לעבור את הגבול.
אבל קצת טיזינג פה:
כי גם בתחפושת צריך סטייל.

1. תתחפשו!
לשים אוזניים על הראש- זו לא תחפושת.
אפילו לא מסיכה.

2.  
פרחה Find Your Inner  -
ותשמרו על הסיפור של הדמות. אם הדמות המקורית היא די זנותית (כמו גיבורות על) אז סבבה לכו על וויניל, אבל אם זו שלגיה שכולה צחה, ענוגה ותמימה, אל תהפכו אותה לזונה. ובכלל כל התוספת של זונה לכל תחפושת אפשרית, זה די פאתטי ומוציא אתכן זולות. לא תות הוא לא סקסי, וצפרדע היא לא חיה סקסית, ואפילו לא קנגורו!
זה כיפה אדומה? זה העוזרת של סנטה? מה זה משנה? העיקר שהיא זונה.


רוצות להיות סקסיות וחשופות? אני הכי בעד. רק שתהיה סיבה מוצדקת לכך.
תתחפשו למיילי סיירוס או לחנטל...
כל כוכבת פופ היא גדולה מהחיים ולובשת סקימפי אאוטפיטס, שזה ייתן לכן מראה סקסי שובב ונועז.
חוצ מזה, אתן תמיד יכולות לבחור זונה מההיסטוריה, כמו ג'וליה רוברטס ב"אישה יפה" או רחב המקראית...


4. תחפושת "ויצ"ו הקיא עליי"
למצוא את כל הג'אנק שיש בבית (צעיף מהתחנת דלק, כובע מסנט פטריק דיי, משקפיים זוהרים מהחתונה האחרונה שהייתם בה, ונצנצים על הפרצוף), ולצאת איתו לרחוב. זו לא תחפושת!




5. תשמרו על רלוונטיות.
להתחפש לעוזרת של סנטה זה לא אקטואלי, זה בערך כמו להתחפש לסביבון. (או לכריסמס ארמדילו-ושמישהו יספר לי אם באמת יש דבר כזה????) ) 
איטס דה וורנג הולידיי!


6. יש תחפושות נצחיות, ויש תחפושות שהן פאסה.
איך תדעו את ההבדל?
זוהר הוליוודי ישן זה ההבדל, יש דברים שהם קלאסיים ונצחיים, ויש דברים שהם הכי עכשווים. אבל להתחפש ל"ברבור שחור" זה הכי 2010.
ואם כבר בנטלי פורטמן עסקינן, לכו על קלאסיקה כמו הילדה שהיא גילמה בסרט "ליאון", והיי היא עם ג'ינסון וחולצת בטן שם. זה חשוף!






7. אל תגלו לנו מי אתם-
אם צריך לכתוב על התחפושת שלכם מי אתם, אז כנראה שלא עשיתם את זה טוב!

8. תשקיעו, תהיו יצירתיים והכי חשוב תהנו!

אז מה צריך בשביל תחפושת טובה?
אך ורק רעיון.

בשביל שתחפושת תהיה שווה ומעניינת, חשוב להקפיד על בדים אמיתיים (אלא אם כן- הלכתם רחוק ואתם איש הפח, או "גמד בכובע"). תיעזרו בדברים שיש לכם בבית, ותלכו לעשות השלמות אביזרים ופיאות.
נגיד התחפושת של נטלי פורטמן- זה חולצת בטן פסים, ג'ינס קצר שחור, פאה קצרה שחורה, אקדח ועציץ. לא מסובך, נכון?
תמצאו דמות מקורית שמתקשרת לדמות האישית שלכם.



למשל, אני לא אתחפש לנטלי פורטמן, כי אני לא נערית או דקיקה מספיק, אבל יש בי משהו שמזכיר את סגנון הפיפטיז (נגיד מבנה הגוף הנשי והמעוגל שלי...) ולכן שנה שעברה התחפשתי ל"פינ-אפ גירל", שתכלס זו זונה של שנות ה-50. אז מצאתי דרך לתת לפרחה הפנימית שבי לצאת, אבל עם תירוץ וסיבה ועם שמירה על הסיפור של הדמות!




מצאתי מלח באמצע המסיבה
צלם- גילי ארנטרו

עם חבר קרוב




לפני שנתיים נכנסתי לדמותה של אביבית בר זוהר, למה? כי פשוט הייתה לי את אותה שמלה שהיא חרשה עליה בזמן שידור "האח הגדול", כל מה שהייתי צריכה לקנות זה פאה וריסים. ויצאה לי תחפושת שהכי נתנה ביטוי לפרחה הפנימית שבי, וגם גיליתי יכולות חיקוי. (ארץ נהדרת, שומעים?)
כן, זאת אני.

אפרביבית

ועוד רעיון פשוט שבוצע- לפני 3 שנים, ביחד עם חברות וחבר- היינו מתעמלות קרקע רומניות והמאמן שלהן קוסטה. שוב בחירה של בגד שיכול להיות צמוד וסקסי, בגד גוף, טייץ וסיכות בשיער (הכל יש בבית) אבל עם אמירה מאחוריו ועם הצדקה ללבוש, ואז זה מונע מאיתנו להיות, הבנתם, נכון- זונות.





אז בנות, עשו טובה ואל תקנו תחפושת מוויניל...
ובנים, עשו טובה ואל תתחפשו לבנות.

חג פורים שמח!!!



ורק השאלה שנשארת חידה כבר 30 שנה-


איך אני אתחפש בצורה נוחה ומחמיאה לאריאל, בת הים?????


ללכת בפוטושופ ברחוב, זה קצת קשה...

ושוב תזכורת- הכתבה המלאה באתר אופנה, בלינק הבא- http://www.ofna.co.il/newsofna-in.asp?id=111











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה