יום רביעי, 26 במרץ 2014

מכירות הוויקנד בטופ!

כל סופ"ש בדיזינגוף סנטר מתקיים יריד המעצבים, הסופ"ש הזה 27-28/3, היריד הופך למיוחד הרבה יותר, בזכות שתי מכירות מדליקות וצבעוניות במיוחד שמתווספות אליו.
מכירות של המעצב המוכשר- יואב מאיר, ושל אתר האופנה המדליק- 1item


בשתי המכירות האלו לא רק שתוכלו לרכוש פריטים מושלמים לקולקציית הקיץ של ארונכם, ולחדש מלתחה בסטייל, אתם גם תזכו להכיר אנשים מקסימים ואיכותיים.
בעולם האופנה, יש הרבה צביעות (ראו פוסט "אגדת אופנה" על שבוע האופנה), ולכן כשאני פוגשת בן אדם חייכן אמיתי, טוב לב, שבאמת אוהב את מה שהוא עושה ויחד עם זאת אוהב אחרים ואת החיים, אני שמה לב אליו וממשיכה לעקוב בקפידה, מרחוק ומקרוב.

1. יואב מאיר טופ

הרומן שלי עם יואב התחיל אי שם לפני 5 שנים, נפגשנו ביריד "אדם לאדם לתת", ונכנסו ליריד שנינו לבד, כמו בסרטים רומנטיים (או יותר נכון כמו "סקס אנד דה סיטי", בגרסת קארי והבסטי הגיי שלה), מודדים בגדים בוחנים בדים מקפצצים ושמחים.






מאז, דרכנו מצטלבות ברגעים שונים, לפעמים באופנה ולפעמים במשחק. יואב המקסים, עזר לי והלביש אותי עבור הופעה שהייתה לי, בסט מקסים מקסים בטעם של פעם שהוא עיצב, ובטוב ליבו פשוט הסכים להשאיל לי, ובזכותו ההופעה הייתה מושלמת. 

באמצע מונולוג דרמטי משהו

ועכשיו, אני שמחה לספר לכם, גברים ונשים, בנים ובנות, שכל אחד ואחת מכם יוכלו להשיג פריט צבעוני ואיכותי של יואב מאיר.
בשישי הקרוב הוא יציג את קולקציית הקיץ הצבעונית והכייפית שלו. תסמכו על יואב שהוא עיצב גופיה מדוייקת לאקלים הארצישראלי, ולא רק שהיא אווירית, קלילה ונעימה, היא משדרת בדיוק את ערך המותג, ביחד עם התווית עם פניו המחייכים של יואב, אתם מיד תרגישו את האופי הייחודי שלו ממלא גם אתכם בשמחה צבעונית.
אומנם, בקטלוג בחרו בפרזנטור גבר (ותכלס עם היופי של ערן, הייתי שמה אותו על כל מוצר אפשרי...) אבל הגופיות כפי שאמרתי מתאימות גם לנשים, והנני כאן כדי להדגים לכן איזה שילובים כייפים אפשר לעשות איתם.
אורבן & סוויט לוק

אורבן נייט לוק

יש לך את זה ביותר חתיך?
:טווח מחירים
90 שקלים לגופיה בודדת, זוג גופיות ב-170 שקלים, לבירורים:יקיר 052-3294007
 Yoav Meir Top


2. חנות הפופ-אפ של אתר האופנה 1item 


אתר 1item הוא אתר ססגוני המכיל פריטים עד 100 שקלים בלבד. ולכבוד הסופ"ש הוא מאפשר לכן הצצה נדירה לפריטי החנות לפני כולם, בהכרה אישית בחנות pop-up בסנטר.

הקשר שלי עם רוני כהן מבעלי האתר נוצר דרך הפייסבוק, כאשר היא חיפשה פאשניסיטה ואיכשהו הגיעה אליי ;-) ומאז אנחנו מתכתבות על הא ועל דא, אבל גם אני מעולם לא ראיתי אותה פנים אל פנים, ולכן תהיו בטוחים שאני אגיע למכירה!

באתר, אתן יכולות לרכוש מגוון פריטים דרך הרשת, אבל אם גם אתם כמוני, אוהבות להציץ באינטרנט, להשתעשע ברעיון הקנייה, אבל חייבות להרגיש את הבד, חייבות למדוד ולראות על הגוף, ובעיקר חייבות את חווית הקנייה ואת תחושת הסיפוק שהאווירה הכללית מאפשרת, אז אל לכן לפספס את המכירה הזו.


וכמובן שעבורכן, גם אני בחנתי את הבגדים ושילבתי אותם בסטייל שלי, אז תציצו בתמונות, ותגיעו מוקדם לחנות, כי נראה לי שלא יישאר!


נשבעת לכם שאין לי פריט שגרם לי להרגיש יותר סקסית מאשר הירכוני לבבות האלה.
מקווה מאוד בשבילכן שנשארו עוד כאלה.
כי זה להיט!
צילום- דנה תיאודורו

הכי בת 13 עם חולצת 1D! אני מאוהבת!
צילום- דנה תיאודורו

חצאית פליסה בשילוב אדג'י
צילום- דנה תיאודורו

חצאית פליסה בשילוב עדין יום-יומי, וכלב שנדחף לצילומים ;-)
צילום- דנה תיאודורו

סופ"ש 27-28/3 לוהט בסנטר!
יואב מאיר טופ- שישי- 10:00-16:00
1item- חמישי- 11:00-21:00, שישי 10:00-15:00

גם אני אהיה שם! אז תזכו גם בסטיילינג אישי על הדרך ;-)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה