יום שישי, 17 בינואר 2014

הפקת אופנה קסומה לכבוד ט"ו בשבט

"ארץ ישראל שלי יפה וגם פורחת 
מי בנה ומי נטע? 
כולנו ביחד! 
אני נטעתי עץ בארץ ישראל - 
אז יש לנו ארץ, 
ויש לנו בית, 
ויש לנו עץ בארץ ישראל". 

אני כותבת הרבה. 
נכון. 
וגם בהרבה ציניות.
אז קבלו אותי נקייה מציניות, שקטה וענוגה.
לכבוד ט"ו בשבט- החג החשוב והמתוק, קבלו פוסט פרחוני, באווירה רומנטית וקסומה ב"באר של סבא" בפיקודה של הסטייליסטית המועדפת עליי רחלי קאופמן המוכשרת ובצילום מקצועי ונעים של הצלם- פוני מסיקה.


תאהבו את עצמכם, תאהבו את האדמה שלכם ותטפלו יפה בארץ ישראל.
מקווה שנטעתם עץ.

ואם אני לא מדברת, ולא כותבת, אז לפחות נתחיל בתנועה

Thank u- Mother Nature











תודה על מקום קסום- "הבאר של סבא"

הפקה: לירון לוי
עיצוב: שלי כהן שאול, אמיר משאט. 
סטיילינג: רחלי קאופמן
צילום: פוני מסיקה
שמלה- pioo pioo
תכשיטים- שלי דהרי
הפוסט המלא בבלוג:
http://tinyurl.com/qzzwmz6

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה