יום רביעי, 15 בינואר 2014

החוקים בסייל!







Confessions of a Shopaholic


אוקיי, אז זה מה שההורוסקופ שלי אמר... אבל מצד שני הוא גם תמיד אומר שאני אכיר את בעלי ואימא שלי רושמת את התאריך. 
אז... נכנסתי לעזריאלי.
הלכתי בסך הכל לקחת ג'ינס בורדו שקניתי והגיע סופסופ לחנות (וטוב שכך, כי הוא היה לעזר רב במדידות), ורק התכוונתי להציץ בה' ומ' , כדי לקנות מתנה לחברה (כן הכוונות שלי היו פילנתרופיות..)
ואז זה קרה!
נמשכתי פנימה כאילו ג'סטין טימברלייק עומד עם שלט "אפרת, תעשי לי ילד", היישר אל תוך שלטים המפרטים  SALE, ומחירים מצחיקים של 30 ש"ח (ע"ע עדן בן זקן)!!!
הרגשתי את דחף הקניות מתפשט בגופי, את הצמרמורת, ההתרגשות, היו רגעים שאפילו חיפשתי את המצלמה הנסתרת, והיו רגעים שצחקקתי לעצמי בתדהמה.
כן, יש מצב שאנשים חשבו שאני קצת משוגעת... אבל התחלתי להעמיס!

תוך כדי העמסה, וחוקי המשחק הפרטיים שלי בעת שופינג בסייל, הבנתי שזה חייב לקרות, ואני חייבת להעביר את זה הלאה (כי אני פילנתרופית.. כבר אמרנו)
אז סורי על התמונות והצילום עצמי, אבל אתם שותפים לרגע האמת, להתרגשות, לתסכול ולגיהוץ האשראי!

איך עושים קניות בזול, מתחיל עכשיו!!!!!

אבל... הופס! הוא עבר לאתר האופנה- "אופנה", אז אם אתן רוצות לדעת איך לעשות קניות בסטייל, ולקבל את כל הטיפים שלי, היכנסו ללינק הבא, ותמצאו שם הכל!!!

בינתיים, טיזר:
- "אהבה ממבט ראשון"- זה שם המשחק!  תעברי על כל המדפים! וקחי כל מה שאת רוצה למדידה. מה שלא ראית- לא קיים. החוק תופס גם לגבי פריטי עונה חדשה. לא נוגעים!
- "את הכי יפה כשנוח לך" - לכן שופינג עושים כשנוח לך וכשיש לך זמן. 
הגעתי לא הכי מוכנה, היישר מהעבודה.
משמאל- כל הטבעות מונחות בצד, והשעון יורד גם הוא. 
הוא לא מתאים לשאר הפריטים.
- תנהלי שיטת מדידה! 
- להתפשט. מאקססוריז לא רלוונטים!  
- לא להתעצל. להוריד מכנסיים, גרביים, להחליף לעקבים, להוריד חזייה ולהתאים צבעים כשצריך. 
- תחמיאי לעצמך- רגע לפני שאת מסתכל במראה, תסתדרי, תזדקפי ותחייכי. 
- הבחירות-
איך תדעי מה "כן"?
בגדול- זה גרם לך לחייך חיוך ממש דבילי ולרקוד לעמך מול המראה.
איך תדעי מה "אולי"?
שמלת חבר- כזו שחייבים מישהו שירכוס לך ויכפתר את הכפתור הקטן. אין חבר? לא לוקחים. זה רק יגרום לנו להתמרמר!
איך תדעי מה "לא"?
בעיקר כשזה גורם לך להתעצבן ולהרגיש שערימת ג'וקים מטפסים עלייך ופשוט בא לך להעיף את זה! ומהר!
- תהיי נועזת וחלוצה!
תקני משהו שגורם לך להרגיש מיוחדת ושונה, כי עוד גופיה לבנה ב"סוף עונה" זה משעמם!
- נעים להכיר :-)
תבחני את הבגד על כל כיווניו השונים, תרקדי איתו, תשבי איתו, תחשבי איתו. אה לא... את יכולה לוותר על זה ;)
- חברה טובה
או שתאהבי את עצמך, ותהיי החברה הכי טובה של עצמך ותלכי לבד, או שתקחי חברה טובה שאפשר לסמוך עליה בפרגון ובכנות, או שתקחי סטייליסטית לעזר- נגיד... אותי! מבטיחה לך שיהיה לך כיף, יעיל ושיקי-שיקי במיוחד :-)

*** וטיפ מיוחד משלי-
תקני לך משהו קטן שלא משנה אם תלכי איתו או לא, הוא פשוט יגרום לך לחייך חיוך של ילדה , חיוך כמו של פעם, כשבלון או מכתביה גרמו לך להיות מאושרת פור לייף טיים!

קשת אוזני חתול?!?!?!?!?!?
כן, זה הפריט הייחודי שאני אקנה לעצמי ואגיד
 "לאף אחת אחרת לא יהיה כזה, וזה יגרום לי להרגיש מיוחדת". 
משוגעת, אבל מיוחדת. 
כיף לי!!!!!!!
ערימות מסודרות.
שמאל- מחכה למדידה
אמצע- מודדת עכשיו.
ימין- Maybe
על הספסל- מקופל בערימה כל ה"כן!!!!"
OCD זו מחלה יעילה ;)

השמלה בחיים לא תיראה טוב ככה!
להוריד את המכנסיים, נעליים וגרביים- ולשים עקבים!
חוצמזה שהיא גם צריכה גיהוץ… אז לחשוב טוב טוב
אני בחיים לא אלך עם החולצה הזו עם מכנס נמוך. צריך להחליף מכנס.
אי אפשר ללכת עם חזייה- צריך להוריד חזייה.
את בלי חזייה- צריך לבדוק ששום דבר לא מציץ בתזוזה.
זה לא המקרה, הכל יצא, החולצה על אף מגניבותה- נשארה בחנות.
C'est La Vie





חולצות צווארון מכופתרות מאפשרות משחק כייפי
תנסו בעצמכן


כן. אני מאוהבת.

רק חבל שלא מאוהבת בחבר שיוכל לעזור ללבוש את השמלת חבר הזו!!!
איזשהו גבר יושב עכשיו וצוחק עלינו בצחוק מרושע אחרי שעשינו לו "כאב ראש כאב ראש כאב ראש..."
אם זה גורם לך להרגיש כמו כרובי.
ואת לא אוהבת להרגיש כמו כרובי.
אז… לא! 



לתמונות נוספות, וטיפים חשובים מאוד, אני מזכירה לכן- כנסו לאתר OFNA

בלינק הבא-



מוזמנים להשאיר תגובה, להירשם לבלוג שלי ולעקוב!
הולכת לשחות בעיר

ספלאש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה