יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

החוקים

לפני מבנה גוף, לפני גובה, לפני משקל, לפני עונה והשיק של השנה- יש כמה חוקי בסיס הכרחיים שיעזרו לכם להיראות הכי טוב שיש.
כי הדבר הכי חשוב הוא לא לדעת איזה צבע דולצ'ה החליט שיככב העונה ולא לדעת אם גבאנה אמר לשים חצאית מקסי או מיני מיני. הדבר הכי הכי חשוב הוא קודם כל מודעות עצמית, ושימת לב לפרטים הקטנים שיכולים להפוך מראה יומיומי פשוט- ללוק מושקע, ויכולים להרוס מראה של כוכבת על- לפאדיחה רצינית על השטיח האדום.


אז לפני כל יציאה מהבית, תעברו על השלבים הבאים:



1. הלבשה תחתונה

תשקיעו טוב טוב בהלבשה התחתונה שלכן.
גם אם אין אף אחד ספציפי שעתיד לראות אותה היום, תוודאו שלא כל השאר רואים אותה.


רואים, אבל לא רוצים לראות
תחתון
תשקיעו בתחתון טוב, שלא יוציא לכם "צדדים". המלצה אישית שלי- תחתוני תחרה, ללא גומי. מונחים בעדינות על הגוף, וגם תמיד סקסיים.
(אמריקן איגל- 4 ב-100, זה אש!)


ואם צריך, אז להשתמש בסוד הקסם של הכוכבות- מחטב טוב.
השמלה מחליקה בקלות מעל המחטב ואתן נראות מוחזקות, וגם עומדות יציב יותר. ועמידה יציבה ובטוחה כבר תיתן לכם מראה מרשים הרבה יותר.
סקסי ומחטב








חזייה
מאמרים רבים נכתבו על איך לבחור חזייה ומה מסמן את ההיקף ומה את הגודל עצמו... אז אני לא אחפור על זה. רק תוודאו שהחזייה לא לוחצת לכם על הגב ומוציאה שומנים שבטח כלל לא קיימים ופשוט נגרמים מבחירה לא נכונה.


חזייה חותכת
אם בחרתן בחולצה שחורה, תזכרו תמיד לשים חזייה שחורה, אחרת, יהיו לכן הרבה פאדיחות כשפתאום תמצאו תמונה שהפלאש החליט להראות את הצמד שלכן לעולם. 
סופרסטאר מככבת.
לפחות יש לה זוג ממש יפה.
ותכלס, יותר מפריע לי החיתוך של התיק.

לחובבות הטופים שביניכן, שימו לב שטופים מתאימים מאוד למראה ספורטיבי או יומיומי, אבל הם לא מעניקים מראה נשי ומורם ובטח שלא האיקס בגב.


2. חולצה ללא גב = חולצה ללא חזייה

לא טופ, לא כתפיות סיליקון, ללא כלום. 
בחרת בעיצוב שרצה להראות גב (או מחשוף קדמי, צידי ושאר ירקות), תתני לעיצוב הזה את הנוכחות שלו.


אוסף רע שעושה לי בחילה

 במקרים מסויימים, כשאת ממש מרגישה צורך אישי, או כשזה תורם ליצירת גוף נשי ועגול יותר (שמלות ללא גב, נוטות לרבע את הגוף) ניתן להוסיף קאפים מסיליקון. שבאופן אישי אני יכולה להעיד שהם מאוד נוחים, וסקסיים בטירוף (כל עוד את מורידה אותם בזמן...)
 כמובן שהם לא בנויים לבעלות חזה גדול מאוד, כמו גם לצערי, רוב החולצות ללא גב.





חולצה שקופה זה כבר סיפור אחר- בין מי שמרגישה נוח להראות חזייה, לבין אלו שאוהבות טופ, לבין עצמי שאוהבת חזייה של בגד ים שתבצבץ ותוסיף יותר צבע ועניין. וגם תחושה אישית שאת לא באמת מראה משהו אינטימי, כי היי זה בסה"כ בגד ים ;)


3. גרביונים

מעבר לצורך לדעת איך להתנהל עם גרביונים ולשמור עליהם (לכבס ביד, לא לגרוב עם טבעות, או כשהעור יבש ומלא סדקים) צריך לבדוק היטב כיצד אתן שמות אותם.
* בשמלות ללא גב, וודאו שהגרביון לא מבצבץ בחלק התחתון של הגב.
* בחצאיות מיני קצרצרות, וודאו שלא רואים את פס הירך של הגרביון.
* בחרתן בנעלי פיפ-טואו או בסנדלים- וותרו על הגרביון, שהבהונות שלכם לא יהיו מעוכות בתוך שקיק וייראו כסובלות מחנק.
* וודאו שהגרביון מונח היטב, ולא גולש לכן תוך כדי הליכה ואתן נראות כאילו צריך להחליף לכן חיתול.


*** והדבר הגורלי ביותר- גרביון בצבע גוף, צריך להיות בצבע גוף! והגוף שלכן הוא לא מבריק!


הגרביון הוא בעל שתי אסוציאציות מאוד בולטות ומאוד מנוגדות- 
או שתהיי סקסית ומפתה, או שתהיי הדודה יאכנה הפולניה. 

לא לא לא לא לא לא
כי אם כבר מבריק, אז כן כן כן כן כן כן כן










4. פתק לכותל

את הפתקיות אפשר לשים בכותל, אולי שם זה יועיל, כי על הבגד זה בטוח לא.
תשתדלי תמיד, אפילו כבר עם הקנייה, או הלבישה הראשונה- לגזור את התווית מהבגד, ג'אסט אין קייס... אבל בטח ובטח בפריטים שקופים או מתחרה, ובאקססוריז כמו צעיפים.
כי מה קורה? אחרי שאבזרת את עצמך בשיא הסטייל, כרכת את הצעיף בצורה היפסטרית לחלוטין, בסוף תצאי גיקית כשהדבר הראשון שיראו זה את הפתקית.
חוטי התלייה של החולצות והשמלות, שנכון חשובות לנו לארון, אבל זה נראה כל כך רע כשזה נתלה מחוץ לחולצה, מבצבצ לנו מהבית-שחי ובולט כמו שיערה לבנה.


5. קו התפר

להניח את הבגדים בצורה נכונה, יעשה לכם הרבה מאוד מהעבודה. ידאג שלא תיראו שלומפריות עם חצאית מסובבת, וישמור על ההיקפים שלכם שיראו כמו שצריך. ברגע שיש חצאית עם שכבה והתפר לא אחד על אחד, ולא מונח לצידי הגוף, אתן תיצרו אשליה של פרופורציה לא נכונה והרחבה מיותרת של הגוף שלכן. 
אם כבר יש תפר, אז תשתמשו בו.
ואל תוסיפו חזייה עבה מתחת לכתפיה דקה.













6. את הכי יפה כשנוח לך. בערך.

אז אולי עם כפכפי הוויאנס הכי נוח (או בחורף עם האגס), ואולי עקבי סטילטו זה לא בדיוק מסג' לכפות הרגל. אבל בואי נמצא משהו בין לבין. 
אז אולי לא כאלו...


העקב מרים לך את הישבן, מחטב את הרגל וגורם לך ליציבה זקופה יותר, לכן הוא הרבה יותר מחמיא עם שמלות קצרות, מאשר כפכפים או מגפי האגס שמקצרים את הרגל ולא נותנים את האורך או ההרמה של הישבן.
קודם כל צריך לכבד את הבגד שאנחנו לובשות, ולנעול נעל שתואמת את מצב הרוח שלו (רמז הוויאנס תואם רק מצב בגד ים) ודבר שני תכבדי גם את עצמך, אל תלכי על עקבים עצומים אם את לא יודעת ללכת עליהן, זה באמת ייראה לא נוח, לא מחמיא ולא יפה. תמצאי משהו שנוח לך איתו, שאת יודעת ללכת איתו, זה יכול להיות גם נעליים שטוחות מעוצבות.
בשנת 2014 יש בהחלט מספיק אופציות פרושות לפנינו. 




7. כל המוסיף גורע

וכמו שאמרתי, עוד לא הגעתי לדבר על סטיילינג ואופנה, אז אני לא מתכוונת לאקססוריז אמיתיים.
אלא על גומיה שקשורה לכם על היד ועוצרת לכם את הדם, על צמיד מסלול השתייה המגניב (או על הצמיד מה'לונה-גל') על טלפון שנמצא בכיס, מרחיב את הגזרה ומקרין לאזורים רגישים, על תיק שאין לכן כוח להוריד ואתן מסתובבות ערב שלם עם תיק על הצד והורסות את החולצה או ג'קט שסתם התעצלתן להוריד, תוספות של כתפיות- חזייה וגופיה, חזית ספורט וחולצת קולר והדוגמאות רבות מלהכיל....   
אם היא רק היית שמה סטרפלס-
היא הייתה נראית רק כמו פרחה, ולא פרחה בתשלום. 

מחכה לשיחה?
      

הבנתן? זה לא כזה מסובך?
בעצם כל הפטנט הוא לשמור על סדר.
לסובב את הבגד לפי התפר, לגזור את הטיקט, ללבוש בגדים תחתונים שתואמים את העיצוב, לא לחתוך את הבגד עם תיק ולא לאבזר אותו בפלאפון.
אז תתחילו נקי ובסיסי ואחר כך תתחילו לשחק!!!

4 תגובות:

  1. אין על התחתונים שלא אמריקן איגל!!

    השבמחק
  2. וכל תאונה שכזאת יכולה להימנע אם רק נביט לשנייה במראה בלי לשקר לעצמנו

    השבמחק
  3. ענק!!!!! כמה מצחיק ככה נכון... אין סעיף שלא התפקעתי מצחוק :P את אדירה! תמשיכי להזרים אותם..יאללה מחכה בקוצר לבא.......

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולה שאת! גם צוחקת, ותכלס גם מיישמת טיפים שזה הכי חשוב!

      מחק