יום שבת, 30 באוגוסט 2014

האחות בסטייל

חשבתי להתחמק מסיקור הגמר. אבל בקשות חוזרות ונשנות הגיעו, ואני שמחה להיענות לאתגר.
אז פסקה קצרה על דעתי על גמר ועל הזוכה, ואז רק בגדים, כי אחרת תהיה כאן וואחד מגילה.
מאוהבת באלדד.
תחושה קשה של הטיית קולות וסתימת פיות על ידי "פרס" משני.
לא משנה איזה גמר זה, אם עקבתי מהתחלה באדיקות או לא, האובססיה שלי ל"גמרים" היא לא ברורה, מחזירה אותי אחורה לגיל 11 בו רות גונזלס כמעט והפסידה את תואר נערת הגלגל לסיגל שחמון, תוך כדי שאני מאיימת לקפוץ מהחלון, ולבסוף אנחת רווחה, ואז בחזרה לגמר ניצנים כששירי מפסידה וכן הלאה. אז גמר מעורר בי אדרנלין היסטרי, דפיקות לב מואצות, ועם זאת, אני לא מצביעה כאילו זה מה שגורם לי להיות אליטסטית. אעלק.  
אז די לבדיחה של אסי על ארז והאחות בסטייל, (ותודה לאל גם לא נשמע אותו יותר אומר "רמקולז'") ולהלן הרשומות שלי מהסטייל של גמר האח:
1. די לשיער הערווה
הגברים התלבשו יחסית סביר, אז נניח לבגדים שלהם ובוא נתמקד בשיער הפנים שלהם.
בשנות ה-2000, נשים הולכות במיוחד להסיר הכול בשעווה, ואילו אנחנו מקבלות את זה בהפוכה בצורת הזקן המדובלל, ובצורת הקקי המסודר על הראש. אז די. מספיק. אתם כבר גורמים לי להתגעגע לשפם.   
    
מבט מלמעלה מדייק לחלוטין את הטענה שלי




2. הברבור הופך לברווזון מכוער.
כיאה לגברים שמכערים את עצמם ומסתירים את היופי שלהם, גם בנות האח נותנות את ידן לטרנד.
ראשונה וברורה היא אנה בתסרוקת הבאסטה ריימס, שון פול או שאגי, איך שלא תקראו לשלל הצמות האלה, ותשאלו כל שחקנית או זמרת שאי פעם באה לטקס פרסים עם צמות דבוקות לראש עד כמה הן מתחרטות על זה, כדי להבין שזו הייתה טעות. אומנם טעות שכמובן תביא לה כותרות ועניין, אבל עליי זה לא עבד.
והשנייה, הינה דנית, ופה אני כבר רוצה לדבר על עוד תופעה רחבה שהולכת וגוברת, בנות צעירות, רזות, יפות, חינניות (שהולכות עיוורות אחרי ערסים ששולטים בהם וזה מביך, אבל שוב זה כבר פוסט אחר לחלוטין) שיושבות ועומדות בגו מכופף, ולא מבינות את חשיבות הזקיפות. זה טרנד תלאביבי שאני מכירה כבר שנים, ורגילה לתקוע אצבע באמצע הגב של חברותיי בכדי לתזכר אותן להזדקף. מה מגניב בזה? מה יפה בזה? מה חמוד בזה? אני בהחלט לא מבינה. הן כאילו קלילות, זורמות ונינוחות. אז לא, אתן לא. זה בעיקר לא נותן כבוד לבגד, ולהשקעה העצמית בחיצוניות שלכן, ובעיקר מסגיר את הגיבנת שתהיה לך בעוד עשרים שנה (וגם כל הקמטים מהסיגריות).

       

3. אני הכי הכי.
כל פעם שמגיעה איזושהי מעצבת אופנה לריאלטי, היא תמיד תלביש את עצמה במשהו אקסטרווגנטי, מוזר, חושפני ובעיקר לא מחמיא.
קארין היא האחת של אלדד? עם האאוטפיט הזול הזה? שהיא עיצבה בעצמה? אומנם למעלה זה היה מחמיא ונעים לעין, אבל כל כך ישן, לא חדשני ובעיקר לא מחמיא. 
ואורטל בן דיין, אומנם הייתה מגניבה, אמיצה ועם כמה שזה היה מוזר, זה היה מלא באופי ובסטייל שרק היא יכולה טו פול אוף. אז הקימונו סושי אכן היה מלא קריצה, משעשע ומחמיא, אבל למה המגרפה על הראש???

4. המהפך.
היחידה ששינתה את הבגד איתו נכנסה לבית האח, הייתה לינור, והיא השכילה לעשות כן. בתבונה מדוייקת, זנחה את לוק האלנבי שיק, את ההליכה לאולמי בונבון בגלאם פאייטים זול, ובחרה בשמלה קייצית, מרעננת, בהירה ומוזהבת, שייצגה אותה בצורה הרבה יותר צעירה וקלילה.
מבחינתי זה עדות לשינוי ממש גדול וחשוב שעברה. וזה עדיין עם בגדים שלה מבפנים, ללא סטייליסטית, אז כמו שאחותי היטיבה לנסח, היא מוכנה להיות האנה ארונוב החדשה של תורג'י, ולהפוך מהגלאם המזוייף, מלא הספריי והבגדים הצמודים, ללהיות האיט גירל הכי שיקית ולוהטת בביצה.
      
5. בובליל.
ב"פאשן פוליס" יש להם משחק חדש, בו הם כותבים האשטאג ראשון שעולה להם תוך 5 שניות מרגע ראיית התמונה. ואני אבחר להסתפק בזה, כי אחרת לא אדע איפה להתחיל ואיך לסיים את גודל האסון והמבוכה.
אז 

#לעסתי_מסטיק_ועשיתי_בלון_גדול_שהתפוצץ_עליי_חוץ_מזה_שזה_חסוד_אז_מאמין_מאשר.


6. אומנם המנצח שלי הוא אלדד, אבל המנצחות בסטייל שלי הן נופר ומרטין.
אז נופר בשמלת העפיפון של יוסף, שאני באמת לא יודעת אם צריך את נופר שם, כי השמלה הזו פשוט מושלמת בפני עצמה, וראיתי אותה כבר על הרבה נשים והיא תמיד מחמיאה, מרימה ומכבדת את הלובשות אותה. אז נופר, שיחקת אותה, ואת נראית מדהים.
ומרטין, האישה והאגדה, בשמלה שחורה, כל כך אלגנטית, לבושה בהתאם לגיל שלה, מכבדת את עצמה, קלאסית ומדוייקת, שבעיניי, היא האישה הכי יפה שהייתה בבית האח הגדול אי פעם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה